Рус
Eng
Бел

Прыёмная райвыканкама

Адрас райвыканкама:
213010, г. Шклоў, вул. Ленiнская, 76
Тэлефон/факс прыёмнай:
8 (02239) 7-81-15
E-mail: rik@shklov.gov.by

Галоўная Навiны Рэспублiкi

Рэспублiкi

22 снежня 2020

Дзяржкаммаёмасці змяніла парадак падачы і афармлення дакументаў для рэгістрацыі

З 3 студзеня 2021 года ўступаюць у сілу змяненні ў інструкцыю аб парадку падачы і афармлення дакументаў, неабходных для ажыццяўлення рэгiстрацыйных дзеянняў, для іх далейшага накіравання з дапамогай паштовай сувязі або перадачы ў выглядзе электронных дакументаў. Аб гэтым БЕЛТА паведамілі ў прэс-службе Дзяржаўнага камітэта па маёмасці.

У прыватнасці, новаўвядзенні будуць датычыцца ўзаемадзеяння паміж натарыусамі і рэгістратарамі арганізацый па дзяржрэгістрацыі нерухомай маёмасці, правоў на яе і здзелак з ёй.

Так, пры прадстаўленні інтарэсаў асоб, якія звярнуліся па ажыццяўленне натарыяльнага дзеяння, натарыусы будуць падаваць заяву на адміністрацыйную працэдуру ў сферы дзяржрэгістрацыі нерухомай маёмасці, правоў на яе і здзелак з ёй выключна ў электроннай форме.

Падача такой заявы будзе магчыма з 20 чэрвеня 2021 гады пасля дапрацоўкі інфармацыйных (электронных) рэсурсаў (сістэм) Беларускай натарыяльнай палаты. Накіроўваць дакументы па пошце з гэтай даты можна будзе толькі ў выпадку тэхнічнага збою, які зробіць немагчымай адпраўку ў электронным выглядзе.-0-

Iнтэрнэт - рэсурсы